Wednesday, July 23, 2008

Tinggal 7 hari lagi...

Alhamdulillah...

Tinggal 7 hari je lagi aku berkhidmat di Rumah Allah Darul Aman(Singapore).

Sedih sungguh rase hati ini..Tapi mungkin di sebalik ini ada Hikmah yang Allah hendak beri.

Bertemu dan berpisah kerana Allah..Pasti Allah akan balas dengan hasanah..

Ya Allah Engkau ampunilah dosa2 ku.Tanpa aku sedari Ya Allah..aku telah lupe kan amanah yang Engkau beri untuk aku berkhidmat di Rumah-Mu ini..banyak benda yang telah aku lengah2 kan sepanjang aku berkhidmat di sini.Jangan lah Engkau berhenti kan aku untuk terus berkhidmat di Rumah Mu Ya Allah..

Ya Allah..

Engkau beri ganjaran kepada mereka2 yang telah banyak mengajar aku untuk menguruskan Rumah-Mu ini Ya Allah..mereka tidak kedekut dengan pengalaman dan ilmu yang mereka ada sepanjang mereka menjadi khalifah untuk meguruskan Rumah-Mu ini..agar ia terus makmur..

Ya Allah..

Engkau tempat lah mereka2 ini dalam golongan2 hamba2 Mu yang telah banyak menghabiskan masa,harta dan diri mereka di jalan-Mu Ya Allah.

mereka telah berkerja keras untuk memakmur kan Rumah-Mu ini Ya Allah..

Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui isi hati kami Ya Allah...

ربنا آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار

وصلى االله على سيِّدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم

والحمد لله رب العلمين

No comments: